ایزوگام شرکت پشم شیشه ایران ازقدیمی ترین و معتبر ترین شرکتهای تولید کننده ایزوگام در کشور می باشد.

ویژگی های ایزوگام خوب

ایزوگام تولیدی در شرکت پشم شیشه ایران مورد تایید سازمان استاندارد می باشد و این نشان بر روی رول ایزوگام و همچنین مشخصات استاندارد ایزوگام درج شده است.با بررسی مشخصاتی همچون وزن و ضخامت رول ایزوگام از استاندارد بودن آن می توانید اطمینان حاصل نمایید. در این مقاله سعی بر این می باشد که با ویژگی های  ایزوگام خوب آشنا گردید. و در هنگام خرید ایزوگام شرکت پشم شیشه ایران را انتخاب نمایید.

بهترین ایزوگام

در کشور ما تعداد زیادی شرکت تولیدی ایزوگام تنوع محصول بالا وجود دارد . اما اینکه بهترین ایزوگام کدام است سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد .ایزوگام مرغوب باید بهتزین عایق را در برابر نفوذ رطوبت به داخل ساختمان داشته باشد . 

ادامه مطلب

انواع ایزوگام

ایزوگام به دلیل استحکام کششی بالا ،پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار زیاد به صورت تک لایه ای یا ترکیبی از لایه ها کاربردهای در کلیه امور عایق کاری ساختمان،ماننداستخر و سرویس های بهداشتی دارد.ایزوگام پوششی برای عایق کردن پشت بام در مقابل رطوبت و آب حاصل از باران و برَف می باشد.  مواد تشکیل دهنده ایزوگام عمدتا از قیر و الیاف مصنوعی می باشد  از ویژگی ها ی  ایزوگام به محافظت درمقابل رطوبت، سهولت در اجرا نسبت به عایق کاری های قدیمی، تردد آسان و جذب حرارت بالا می توان اشاره کرد.َ

 

ادامه مطلب

 

ایزوگام :

شرکت تولیدی پشم شیشه ایران، ایزوگام را با هدف تأمین بخشی از نیازهای جامعه و همچنین کسب درآمد از بهترین راه که ارائه خدماتی ممتاز و با کیفیت می باشد در سال ۱۳۴۶  تأسیس گردید.

و گام های بلندی در راه توسعه ی محصولات ، بهینه سازی  ایزوگام  و ارتقاء کیفیت محصولات بردارد .

ایزوگام شرکت پشم شیشه ایران برترین شرکت تولیدی در زمینه پوشش سقف  یا نصب سقف های شیروانی در  کشور میباشد.

 

 

ایزوگام

مهار انرژی، مهارت ماست

 

ایزوگام ساختمان

 انواع ایزوگام ساختمان به قیمت کارخانه-  تولید انواع ایزوگام دو لایه و سه لایه درجه یک به قیمت کارخانه در شرکت پشم شیشه ایران،تولید می گردد.

تولید انواع  ایزوگام دارای استانداردهای معتبر بین المللی به قیمت کارخانه در سراسر ایران  در شرکت پشم شیشه ایران موجو می باشد.

ایزوگام ساختمان چیست؟

 نام تجاری گونه‌ای عایق آماده ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام ، استخر و  … است .

ایزوگام پوششی  برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود ، و از فرآورده‌های نفتی تولید می شود.ایزوگام ساختمان

 

 

فروش ایزوگام

جهت مشاوره و خرید برترین برندهای معتبر ایزوگام و عایق رطوبتی در سراسر ایران می‌توانید با مشاوران فروش ایزوگام  شرکت پشم شیه ایران تماس بگیرید.

 

ایزوگام با نصب در کرج

بهترین و منصفانه ترین قیمت ها را از ایزوگام شرکت پشم شیشه ایران  بخواهید . فروش ایزوگام در کرج, تولید ایزوگام در کرج با مناسبترین قیمت به ازای متر مربع را از ما بخواهید.

لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام:

  • لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film) یا پودر معدنی(mineral powder) یا فویل آلومنیوم (aluminum foil)
  • بافت (tissue)
  • پلی‌استر (polyester)
  • مواد افزودنی ویژه
  • لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film)
ایزوگام

تست قیر ایزوگام:

در شرکت پشم شیشه ایران  عایق رطوبتی بعد از گذشتن از مراحل مختلف به واحد آزمایشگاه جهت تست کیفیت محصول وارد می گردد.

در آزمایشگاه ۲ نوع تست بر روی ایزوگام انجام می گردد:

  •  تست مواد اولیه ایزوگام (قیر)
  • تست محصول پایانی توسط (دستگاه کشش ،خمش و آون )

برای تعیین درجه نفوذ پذیری قیر ایزوگام ،قیر ۶۰*۷۰ را داخل دستگاه تعیین نقطه نرمی قرار می دهند.

دستگاه ریمبوبال دارای دو حلقه می باشد که درون پر از قیر خالص می شود و در مرحله بعد توپ کوچکی را داخل محلول گلیسیرین قرار می دهند و حرارت می دهند و هر زمان توپ سقوط نماید درجه نرمی قیر توسط دستگاه تعیین می گردد.پس از آن قیر هر چقدر سخت تر باشد درجه نفوذ آن کمتر می شود و هر چه درجه نفوذ قیر بیشتر گردد قیر نرم تر می شود.

دوباره مواد مخلوط شده را داخل دستگاه قرار می دهیم و نرمی را پس از مخلوط شدن اندازه گیری می نماییم .که بایستی نقطه نرمی ۱۲۰ باشد.

هدف از تست درجه نفوذ قیر ، تعیین سختی نسبی قیر خالص و دمیده است که جهت تعیین این قیرها در تولید ایزوگام استفاده می گردد.

عایق رطوبتی

تست محصول (عایق رطوبتی) :

دستگاه آون :

در این ستگاه پایداری حرارتی ایزوگام مورد ازمایش قرار می گیرد.در این بخش از آزمایش عایق رطوبتی به ابعاد ۱۰در ۱۰ را برش می زنیم. در دستگاه آون قرار می دهیم .بعد از آن به مدت ۲ ساعت در دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد ایزوگام را در آون نگهداری می نماییم .در این زمان نبایستی قیر ایزوگام چکه نماید و آب گردد.در ایت صورت باید مقدار لایه تیشو را بیش تر نماییم.

دستگاه خمش ایزوگام در برابر سرما :

در این دستگاه یک تکه از ایزوگام به اندازه ۱۰در ۱۰ وارد دستگاه خمش می گردد ، دمای دستگاه را روی منفی ۱۵ تنظیم می نماییم . همچنین میله ای در این دستگاه تعبیه می گردد که بعد از ۲ ساعت این میله به سمت پایین حرکت می نمایید که در این حالت نبایستی ایزوگام بشکند.اگر عایق رطوبتی شکسته گردد بایستی مقدار قیر سفت را کم نماییم .

دستگاه کشش ۲۰۰ کیلوگرم :

جهت تست مقاومت کششی ایزوگام و لایه های تیشو طراحی و ساخته شده است .
در این دستگاه دو لایه پلی استر و تیشو به اندازه ۳۰ در ۳۰ مورد ارزیابی قرار می گیرد.دستگاه کشش دارای دو فک است . فک بالا و پایین که این عایق در بین این دو فک قرار می گیرد سپس محکم می گردد فک پایین ثابت و فک بالایی متحرک و به سمت بالا کشیده می گردد در این حالت تیشو نبایستی دچار پارگی گردد.

امروزه استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام رونق یافته است و می توان گفت تقریبا اکثر ساختمان ها از ایزوگام برای عایق کاری استفاده می نمایند.

ایزوگام همانند مواد دیگر طول عمری دارد که این طول عمر به عوامل و شرایط زیادی بستگی دارد.

ایزوگام

عوامل موثر در طول عمر ایزوگام:

۱- کیفیت ایزوگام

کیفیت به عنوان اولین و تاثیر گذار ترین عامل در طول عمر مفید ایزوگام موثر است.ایزوگام بر اساس مواد اولیه تشکیل دهنده با کیفیت رده بندی می شود.

شرکت تولید کندده ایزوگام نیز در کیفیت ایزوگام بسیار موثر است، شرکت پشم شیشه ایران از جمله شرکتهای معتبر تولید کننده ایزوگام می باشد.که از مواد با کیفیت در تولید ایزوگام استفاده می نماید.

برای خواندن ادامه مطلب عوامل موثر بر طول عمر ایزوگام کلیک کنید.

 در هنگام جابجایی عایق های رطوبتی (ایزوگام)به موارد زیر توجه نمایید:

  1. رول ایزوگام همیشه به طور عمودی حمل شود.
  2. از پرتاب رولها هنگام تخلیه بار خوداری گردد
  3. هنگام حمل رول دقت نمایید که لبه عایق پاره نشود.

برای خواندن ادامه مطلب نصب صحیح ایزوگام کلیک نمایید.

ایزوگام طرح دار در مدل های چمنی،آجرنما،موزاییکی ،آجرنمای رنگی و … تولید می گردد.ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند جایش را در همه مناطق باز کند.و دارای نقش و رنگهای متنوعی است .و با کیفیت ۳۵ الی ۳۰ میکرون تولید می گردد. این نوع ایزوگام گران تر از ایزوگام فویلی است .چرا که زیبایی ایزوگام طرح دار بیشتر می باشد و به همین دلیل خرید این نوع از ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.ایزوگام طرح دار بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.بیشتر در نمای ساختمان استفاده می گردد.جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی است و از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت است.

ادامه مطلب

بازار ایزوگام (عایق رطوبتی)پر شده از برندهای غیر استاندارد که خود را با ترکیبی از نام برندهای معروف پشم شیشه ایران تولید و روانه بازار می نمایند.

تاثیر ایزوگام در عایق کاری سقف 

مالک های ساختمان نوساز که سیمان کاری پشت بام آنها به پایان رسیده است. همچنین صاحب منزل های که سقف خانه انها دچار نم و رطوبت است و در پایان شهریور معمولا می خواهند عایق رطوبتی نصب کنند.هر چند که روش های سنتی همانند آسفالت و قیرگونی و کاه گل هنوز رواج دارد . ولی با ظهور صنعت ایزوگام و سهولت نصب ایزوگام این روش عایق کاری گوی سبقت را از رقبا گرفته است .و این روش کاربردی تر می باشد.

 

 در شرکت تولیدی پشم شیشه ایران ایزوگام (عایق رطوبتی ) بعد از گذشتن مراحل مختلف تولید به واحد آزمایشگاه جهت تست کیفیت محصول وارد می گردد. که در آزمایشگاه شرکت پشم شیشه ایران دونوع تست بر روی ایزوگام انجام می گردد که به شرح ذیل می باشد:

الف ـ تست مواد اولیه ایزوگام (قیر)
ب ـ تست محصول پایانی توسط (دستگاه کشش ،خمش و آون )

ادامه مطلب

وزن و ضخامت ایزوگام

ایزوگام (عایق رطوبتی )بعد از افزایش قیمت قیر در دهه ۷۰ و کمرنگ شدن روش  سنتی عایق کاری مثل قیرگونی و آسفالت که وابستگی مستقیم به قیر خالص دارند وارد عرصه صنعت عایق کاری شد.تفاوت شرکت های تولید کننده ایزوگام در زمینه وزن و ضخامت ایزوگام تولیدی است .اگر ایزوگام های تولید شده دارای ۲ لایه تیشو و پلی استر همراه با قیر ۶۰*۷۰ و یک لایه آلومینیوم  ترکیب گردد . به شرطی که دارای وزن و ضخامت استانداری باشد بر خلاف تصور عموم مردم دارای استقامت زیادی می باشد.به طوری که بعد از نصب ایزوگام روی پشت و بام در برار رفت و آمد معمولی مقاوم است .و کارایی بسیار زیادی نسبت به آسفالت دارد .در این مقاله سعی داریم فاکتورهای مهم برای تشخیص ایزوگام مرغوب است.

ادامه مطلب

تیشو یکی از لایه های مهم ایزوگام

اجزای تشکیل دهنده ایزوگام ۲ لایه نمدی است که خاصیت ضدرطوبتی دارد.در لایه رویی ایزوگام از منسوجات پلی استر سوزنی و در لایه زیرین آن تیشو قرار دارد .که از مهم ترین لایه های تشکیل دهنده ایزوگام است.تیشو یک فلت از الیاف شیشه معدنی است .که این فلت با نخ های تولیدی از شیشه ادغام شده و باعث مستحکم تر شدن و افزایش مقاومت کششی آن می گردد.عمل پیوند فلت الیاف با نخ شیشه با استفاده رزین های فنول،ملامین،پلی وینیل انجام می گردد.برای تولید کنندگان عایق رطوبتی مقادیر کشش عرضی و طولی و وزن تیشو از درجه بالایی برخودار می باشد.

ین دولایه وارد سینی حامل قیر مذاب شده و به وسیله قیر پوشانده می شوند و در مرحله بعدی با مواد پلیمیری اشباع می گردند.و برای جلوگیری از چسبندگی هر دو طرف ایزوگام تولیدی یک لایه بسیار نازک از پلاستیک بر روی آن کشیده می شود.تا هنگامی که ایزوگام نصب می شود نیاز به حرارت زیاد نباشد.لایه رویی با فویل آلومینیوم به دلیل اینکه بازتاب نور خورشید انجام شود کشیده می شود.

ادامه مطلب

بر اساس نوع لایه های به کار رفته (تیشو و پلی آستر) ایزوگام به دو دسته تقسیم می گردد.

انواع ایزوگام

    •  ایزوگام تک لایه ( شامل پلی استر دوخته) :به نسبت نوع دو لایه بودن ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری را دارا است.این نوع ایزوگام به صورت فویلدار و با ضخامت حدود ۳ میلی متر در شرکت پشم شیشه ایران تولید می شود و معمولا برای دیوارها و مکان هایی که نیازمند انعطاف بیشتری است استفاده می گردد
    •  ایزوگام دو لایه (شامل تیشو و پلی استر):) ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری است.

ادامه مطلب

 

جهت اطلاع بیشتر ( درباره قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام و فروش ایزوگام و انواع ایزوگام)و همچنین دریافت مشاوره رایگان در جهت کیفیت ایزوگام و انتخاب بهترین ایزوگام می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت  پشم شیشه ایران  تماس بگیرید:

دفتر تهران

آدرس : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی بالاتر از نیایش خ مطهری ساختمان میلاد طبقه ۵

تلفن تماس :  ۲۲۰۷۵۵۲۲ ۰۲۱    –   ۲۲۳۵۶۵۹۵ ۰۲۱

موبایل و تلگرام :    ۳۸۹ ۰ ۱۳۸ ۰۹۱۲

پانوشت:

ایزوگام طرح دار–  انواع ایزوگامدسته بندی ایزوگامایزوگام تقلبی نصب صحیح ایزوگام bituminous waterproofing ایزوگام-

 

لایه ها در ایزوگام

Picture 1 of 3

 
 

 

 

 

 

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
بهترین تولید کننده ایزوگام در کشور
Author Rating
51star1star1star1star1star